Safi Youth Gold Formulasi Terbaik Untuk Kulit Anjal Anti Penuaan

Pengenalan Jenama Safi Malaysia Hai dan Assalamualaikum semua, jom baca review skincare pada kali ini husniey nak kenalkan rangkaian baharu...

Pengenalan Jenama Safi Malaysia

Hai dan Assalamualaikum semua, jom baca review skincare pada kali ini husniey nak kenalkan rangkaian baharu antipenuaan Safi Youth Gold dengan formulasi dipertingkatkan dari Safi Rania Gold! 


Safi adalah jenama popular yang tidak asing lagi, ia juga jenama penjagaan kulit Halal No.1 di Malaysia. Sentiasa perkenalkan teknologi baharu yang disokong oleh tuntutan klinikal dan saintifik kepada meningkatkan imej jenama dan kelayakan dalam kalangan pengguna.


Safi baru-baru ini telah melancarkan rangkaian Safi Youth Gold, anti-penuaan & mengangkat rangkaian penjagaan kulit yang merupakan peningkatan daripada pendahulunya, Safi Rania Gold. Rangkaian baharu ini bertujuan untuk menangkap dan menarik anti-penuaan pengguna kategori yang mencari penjagaan kulit anti-penuaan dengannya formulasi yang lebih baik dan pembungkusan yang lebih menarik pada harga yang berpatutan titik harga tetapi tanpa mengorbankan keberkesanan produk.


Fungsi Utama Rangkaian Safi Youth Gold

Selaras dengan keperluan pengguna semasa, Safi Youth Gold memperkenalkan dua item terkini dalam rangkaian yang membantu mengurangkan masalah penuaan kulit seperti dagu berganda & kulit kendur yang berpotensi mengurangkan keyakinan terhadap wanita moden masa kini. 







Safi Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum dan Lifting 24K Serum Cleanser boleh mengurangkan Double Chin sebanyak 50% dalam masa 15 minit sahaja. Menarik bukan? Dalam masa 15 minit anda kelihatan lebih muda dengan kulit yang lebih terangkat, berkontur dan berseri 😍


Diformulasikan Teknologi Golden C-Lift 

Teknologi Golden C-Lift menggabungkan bahan-bahan dengan kuasa anti-penuaan dan menganjal Golden C dan Nano Emas 24K yang dapat meresap jauh ke dalam lapisan kulit untuk merawat secara mikro, menegang dan menganjalkan kulit matang, menjadikannya lebih awet muda, tegang dan anjal.




Golden C – Antioksidan yang melindungi kulit dari pencemaran luaran merbahaya dan merawat struktur kulit secara mikro dengan menggalakkan regenerasi kuli

Nano Emas 24K – Mengembalikan ketegangan dan menghaluskan tekstur kulit untuk kulit yang lembut dan anjal

Ceramide 3 – Menguatkan lapisan kulit untuk mengunci kelembapan, menghaluskan tekstur kulit dan meningkatkan seri wajah.


Untuk pengetahuan anda, menurut 50% ahli panel merasakan pengurangan dagu berganda berdasarkan penggunaan Safi Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum!😍 




1. Merawat secara mikro dan mengurangkan tanda penuaan seperti dagu berlapis dan kulit kendur.

2. Mengurangkan 50% dagu berlapis dalam hanya 15 minit.

3. Tampil lebih muda dengan wajah lebih anjal, runcing dan tirus

4. Diformulasi dengan Teknologi Golden C-Lift , kombinasi Vitamin C & Nano Emas 24K yang lebih berkesan dari Vitamin C biasa.

5. Formulasi tidak melekit/berminyak yang mudah meresap dan selesa pada kulit. 

6. Diperkaya dengan Duo Age-Correcting Actives, gabungan Golden C & Ceramide untuk memberi °7 Dimensi Pembaharuan Keremajaan Kulit:



Berfungsi bagi membantu:

  • Menegangkan kulit
  • Meningkatkan keanjalan
  • Mengurangkan garis halus & kedutan
  • Meningkatkan kelembapan kulit
  • Melindungi kulit dari pengoksidaan
  • Meningkatkan kehalusan kulit
  • Memperbaiki kulit rosak

Paling penting semua produk Safi Youth Gold ini telah melalui ujian saintifik dan klinikal. Lebih diyakini kan? Nak dagu runcing, kulit lebih anjal. Anda boleh membuat pembelian, jangan lupa dapatkan di pasaran. Harga di pasaran hanya RM59.00 anda boleh dapatkan di semua cawangan farmasi Watsons, Guardian, Aeon Wellness dan Caring serta laman e-dagang rasmi Wipro Unza di Shopee & Lazada. 


Lifting Golden C Duo Serum - https://bit.ly/3izM0fm

Lifting 24K Serum Cleanser - https://bit.ly/3FpssEj


Instagram - @safimalaysia
Facebook - @SAFI.My
Twitter - @SAFImalaysia
Youtube – SAFI Malaysia


Baca sini artikel lain menarik:

Penginapan Best KampungStay di Temerloh ~

Deerland Park, Kuala Gandah Elephant Conservation Centre

Durioo New Streaming Platform Islamic Themed



#SafiYouthGold #SafiMalaysia #SkincareMalaysia

You Might Also Like

1 comments

Komen yang membina sangat dihargai. Terima kasih bagi yang meninggalkan komen dan membaca penulisan blog ini.