Harga Minyak Terkini Berkuatkuasa 16 Nov - Husniey Husain

Wednesday, 15 November 2017

Harga Minyak Terkini Berkuatkuasa 16 Nov


Sekarang ini tiap hari Rabu semua ternanti berita panas.. Hihi

๐ŸŽต Minyak naik lagi tak tun tuang tak tuang,
kalau tak isi minyak macam mana kenderaan nak bergerak ๐Ÿ˜‚ ๐ŸŽต



Ron95 RM 2.38 seliter naik 7 sen
Ron 97 RM 2.66 naik 6 sen..
Diesel RM 2.25 seliter naik sebanyak 5 sen 


Allahuakhbar, semoga bertabah rakyat marhaen semua.. Makin hari barang pun makin mahal, kesian pengusaha kedai makan, peniaga peniaga runcit.
Kadang mereka pun tersepit dan terpaksa naikkan harga.. Tak dapat bayangkan keluarga yang punyai ramai anak anak yang masih bersekolah, pampers makan minum susu semua tu mahal..

Minyak naik, harga barang barang pun jadi makin naik kan, bila minyak turun harga barang tak turun pun ๐Ÿ˜ญ ๐Ÿ˜ญ

Itulah hakikatnya.. Pedih..
Moga murah rezeki selalu

Ini harga minyak minggu lalu, pada 8 November 2017




9 comments:

  1. hanya hujan saja yang sentiasa turun.. apakan daya.. nasib nasib

    ReplyDelete
  2. mmg kalini yg tertinggi takat ni..aduhai bertabah la kn

    ReplyDelete
  3. Apa boleh buat..nak x nak kena hadaplaa...dulu leh lg mampu beli ayam pasni beli ikan kering je mkn nasi huhuhu

    ReplyDelete
  4. memang terasa sangat minyak naik harga. Dulu RM50 tahan seminggu hari2 travel gi kerja. Lepas tu tahan 4-5 hari. Ni tiga hari lepas baru isi RM50 dah kena isi balik. Nasibla labu...

    ReplyDelete
  5. Bertabahlah.. huhu. Apa boleh buat ;p

    ReplyDelete
  6. sedih dengan harga minyak yang naik dan naik

    ReplyDelete
  7. eheem eheeemm.. tatau nak komen apa =P

    ReplyDelete
  8. Agak-agak bilalah ia nak turun mendadak ya..

    ReplyDelete

Komen yang membina sangat dihargai.
Terima kasih bagi yang meninggalkan komen dan membaca penulisan saya. InsyaAllah, akan saya kunjungi blog anda semula.

INSTAGRAM

CARI PENGINAPAN

Booking.com