Fernleaf UHT 100% Manfaat dari New Zealand

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kalian semua. Moga sihat hendaknya dan didoakan sentiasa ceria selalu. Harapnya doa itu berbalik kepa...


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kalian semua. Moga sihat hendaknya dan didoakan sentiasa ceria selalu. Harapnya doa itu berbalik kepada husniey semula. Cakap pasal mood ceria ni, baru baru ini terkejut terima parcel dari FERNLEAF. COMEL SANGAT dan terus rasa ceria seharian tu. Haha sebab duk gelak tengok ada replika lembu, kemudian hadir bersama dengan cooler bag dan beberapa kotak susu. Terima kasih.

Sedia maklum bahawa produk Fernleaf ialah jenama yang dipercayai sejak dahulu kala yang tidak asing lagi di kalangan rakyat Malaysia. Dahulunya Fernleaf hadir dengan susu tepung tapi kini lebih mudah sebab anda dah tak perlu bancuh susu. Senang, terus minum. Keluaran Fernleaf UHT mengandungi 3 jenis susu iaitu 
Full Cream, Low Fat dan Coklat. Suka dengan kesemua variasi susu Fernleaf UHT. Terus terang husniey pernah punyai pengalaman mencuba produk Calcium dari Fernleaf. Sedap.  Husniey sememangnya seorang yang sangat sukakan produk tenusu, bila husniey rasa susu ni terus jatuh cinta.

Fakta Menarik Mengenai Susu Fernleaf UHT

Menariknya susu Fernleaf UHT ini manfaatnya 100% dari New Zealand.
Sebut sahaja negara ini pasti terbayangkan betapa indahnya alam semulajadi disana kan? Oleh kerana iklim New Zealand adalah salah satu dari beberapa tempat di dunia di mana lembu tenusu dapat meragut rumput segar hampir sepanjang tahun.

New Zealand adalah sebuah negara dengan tanah yang subur, hujan yang sangat baik dan cahaya matahari yang berlimpah, menjadikannya salah satu tempat terbaik di dunia bagi menghasilkan susu.


Dengan rumput yang berkualiti tinggi, iklim yang selesa, udara dan air bersih, lembu turut hidup gembira. Keluaran produk Fernleaf dihasilkan secara semula jadi. Hebat bukan? Lembu lembu disana turut bebas diberi makan rumput yang berkualiti dan uniknya lembu itu turut mendapat kebebasan dalam meragut rumput. Itulah sebabnya susu Fernleaf UHT adalah 100% Mmmmm penuh manfaat kerana ia dijaga dengan baik dan diberi makan rumput semula jadi. 

Merupakan jenama yang berkualiti tinggi sebab tu jenamanya bertahan lama.
Fernleaf is DAIRY EXPERT! Mempunyai rekod 140 tahun pengalaman dalam bidang produk tenusu.

Perisa Coklat! 
Tu dia bergaya sakan minum susu 


Sedut khasiat susu dengan penuh gaya 😂


Ini sedap juga Full Cream
Full cream boleh digunakan untuk membuat produk bakeri pastri serta dalam menyediakan hidangan makanan barat. Tetiba terbayangkan spaghetti carbonara yang dimasak menggunakan susu Fernleaf UHT ni. Mesti sedap kan 

Khasiat yang terdapat dalam susu Fernleaf ialah Vitamin A dan juga Vitamin D. Sepertimana yang kita tahu ia nutrien ini penting bagi memastikan tubuh badan dan antibodi kita sentiasa kuat dalam menjalani kehidupan seharian. Paling penting ia disahkan HALAL oleh JAKIM. Jadi anda semua jangan ragu dapatkan segera susu Fernleaf UHT di pasaran. Harga sangat berpatutan haritu husniey tengok dekat pasaraya murah aje.

Ada 3 variasi Coklat, Full Cream dan Low Fat dijamin sedap dan lazat. Yang jadi kegemaran husniey ialah Full Cream dan Coklat. Jangan berfikir lama untuk dapatkan produk terbaik dari ladang ni ya.

Jemput tonton video pendek di YouTube 

You Might Also Like

12 comments

  1. Memang sedap, segar dan 100% Mmmmm... Jom minum susu Fernleaf UHT sekarang

    ReplyDelete
  2. semestinya perisa coklat menjadi pilihan hehehe

    ReplyDelete
  3. Nampak macam dekat NZ dah tu. Cantik view. Lepas tu minum suus Fernleaf. Memang syok giler kan.

    ReplyDelete
  4. dh macam kat NZ dah mu husniey. apa pon khasiat daripada susu tu kita nak.

    ReplyDelete
  5. susu ni bgs utk tulang..bdk2 kalo ada perisa coklat sure akan minum..jrg nk minum yg perisa original yg putih

    ReplyDelete
  6. Susu yang baik adalah susu yang sedap dan berkhasiat macam Fernleaf... hihihi...

    ReplyDelete
  7. jauhnya bawa moooo...hehe dah terasa macam kat NZ la pulak kan

    ReplyDelete
  8. Baru lpas minum sekotak. Perisa choc. :) mmg sedapppp

    ReplyDelete
  9. Kat belakang tu macam dekat TER je. Tengok view cantik sambil minum fernleaf..terbaiklah!

    ReplyDelete
  10. Sedap sangat susu ni, anak2 akk selalu suruh beli bila stok dah abis kat rumah...

    ReplyDelete

Komen yang membina sangat dihargai. Terima kasih bagi yang meninggalkan komen dan membaca penulisan blog ini.