Safi Balqis OxyWhite Whitening Hydrating Lotion; Penyegar Pelembap Dalam Satu Langkah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Semoga anda sentiasa ceria selalu dipermudahkan segala urusan. Saban hari banyak pilihan produk kecan...


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Semoga anda sentiasa ceria selalu dipermudahkan segala urusan. Saban hari banyak pilihan produk kecantikan yang baru keluar di pasaran, tinggal buat pilihan mana yang bersesuaian dengan masalah kulit kita. 


Kini Safi Balqis turut mengeluarkan rangkaian terbaru dan rasanya ini antara yang terbaik. 2 in 1. Jimat masa dan wang korang tau. 


Safi Balqis OxyWhite Whitening Hydrating Lotion, bersaiz 100 ml mengabungkan formulasi penyegar & pelembap dalam satu langkah. Wahh serius hebat bukan. Yang paling best ia untuk penjagaan kulit yang ringkas, namun memberikan kesan lembapan yang optimum.




Tentang Safi Balqis OxyWhite Losyen Pencerah Menghidrat; 

Ia bertindak dalam memberikan 2x penghidratan dan kesegaran dengan satu penggunaan. Meningkatkan rintangan perlindungan kulit untuk mengunci lembapan secara mendalam dan optimum. Kulit rasa lembap sepanjang hari. Turut diperbuat daripada 5 jenis Hyaluronic Acid;


  • Macro Hyaluronic Acid
  • Nano Hyaluronic Acid
  • Bio-Hyaluronate
  • Oligo-Hyaluronic Acid
  • Super Nano Hyaluronic Acid



Mudah meresap ke dalam kulit tanpa meninggalkan kesan melekit
Mencegah kulit menjadi gelap akibat radiasi infrared (IR) dengan pelindung IR.OXYWHITE = NANO OXYGEN + NANO BIOWHITE. Kalau nak tahu, Nano Oxygen membebaskan oksigen tambahan ke dalam epidermis kulit agar segar, bermaya dan berseri manakala Nano BioWhite memperlahankan kesan pembentukan pigmentasi untuk tona kulit sekata dan cerah sempurna. Fuhh hebat bukan? Kulit yang cantik bukan saja bebas dari cela jewarat, malah juga lembap & bersih sekata kan.


Sedikit Review Ikhlas Dari Penulis

Ini jujur ya, hasil menggunakan Safi Hydrating Lotion ini hampir dua minggu lebih, sangat selesa bila sapu tu tak rasa melekit langsung dan suka ianya berbau wangi tak seperti sesetengah produk tu bila sapu ada bau yang kuat. 




Teksturnya okay tak terlalu pekat. Selalunya setelah husniey selesai rutin mencuci muka pasti tak lupa sapukan ia; dua kali sehari dah cukup. Tapi rasanya macam lebih dari dua kali sehari tu kot husniey guna. Sebab serius suka dengan teksturnya. Kulit pun nampak seperti ada perubahan sikit, makin cerah dan lembap. Pori juga makin mengecil. Bila rasa banyak kesan positif macam ni, percentage untuk repeat order mestilah tinggi :)

You Might Also Like

10 comments