Minuman Collagen Malaysia Untuk Wanita Berusia 25 tahun Ke Atas

Nak Cantik? Minuman Collagen Malaysia Untuk Wanita Dari JeanC Malaysia Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kalian semua. Lama betul rasan...

Nak Cantik? Minuman Collagen Malaysia Untuk Wanita Dari JeanC Malaysia

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kalian semua. Lama betul rasanya husniey tak berkongsi cerita di blog tentang produk kecantikan atau pun kesihatan. Atas beberapa sebab banyak urusan nak kena settle bulan Oktober lalu so banyak cerita tak dapat dikongsikan disini. [Baca pengalaman husniey ke Tasik Kenyir]. Mesti anda pernah pasal minuman kolagen Malaysia kan. Di kalangan wanita moden pasti minuman kolagen ini tidak lagi hairan. Semakin meningkat usia banyak benda kita perlu ambil perhatian sebagai seorang wanita. Kolagen dalam badan juga akan berkurangan seiring usia meningkat. JeanC Malaysia mengeluarkan produk minuman kolagen ini dengan terdapat banyak fungsi terkandung didalamnya. Wanita yang berusia 25 tahun ke atas boleh mengamalkan pengambilan kolagen.






30 Day Hydrolyzed Collagen Drink adalah kolagen yang dijual pada harga yang sangat berpatutan. Minuman colagen dan mempunyai kandungan antioksidan tinggi pada harga murah iaitu RM 89 sahaja untuk 30 sachet. Pada harga minuman kolagen di bawah RM 100, sangat berpatutan bukan?




JeanC Malaysia mengeluarkan minuman kolagen 30 Days Hydrolyzed Collagen Drink ini mensasarkan untuk wanita berumur 25 tahun ke atas, terutamanya jika pengambilan gula yang tinggi, pengambilan alkohol yang tinggi, merokok atau kerap terdedah cahaya matahari. Di dalam badan kita terdapat 75 - 80% dan selepas berumur 25 tahun badan kita akan berkurangan kolagen dan disebabkan faktor kekurangan kolagen kita akan mengalami kulit berkedut, garis halus dan kulit kering. Bertindak berfungsi untuk menggalakkan keanjalan kulit, penghidratan kulit, mencerahkan dan bertahan terhadap sinar UV. Minuman kolagen ini bebas dari gluten dan GMO.


Kebaikan JeanC 30 Days Hydrolyzed Collagen Drink 

Meningkatkan kelembapan kulit
Meningkatkan kesihatan kuku dan rambut
Membaiki kesihatan tulang dan usus
Antioksidan melindungi sel - sel kita daripada kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas.

Faedah Antioksidan

Pembaikan dari kerosakan matahari
Membaiki kulit kusam dan tona kulit yang tidak sekata
Mengurangkan kedutan
Kurangkan parut
Anti keradangan (kawal jerawat)


Senarai Bahan - Bahan JeanC Hydrolyzed Collagen Drink 

Grape Juice Powder, Collagen Peptide (fish), isomaltulose, Vitamin C, Vitamin E, Amla Extract, Acai Extract, Baobab Fruit pulp powder, Sucralose, Lingonberry Extract and Astaxanthin

Cara Membancuh Minuman Kolagen 

Ambil satu sachet setiap hari. Campurkan dengan 150 ml air,
kacau rata dan minum terus.


Amaran: 

Untuk anda yang mengambil ubat - ubatan, mengandung, menyusu sila berunding dengan pakar kesihatan sebelum mengambil JeanC 30 Days Hydrolyzed Collagen Drink. Minuman kolagen ini juga tidak sesuai bagi yang mengalami alahan makanan laut.



Sebelum terlupa husniey ingin membuat pengumuman untuk pembaca yang berminat mendapatkan minuman kolagen keluaran JeanC Malaysia, diskaun sebanyak RM 10 serta PENGHANTARAN PERCUMA jika menggunakan kod "JEANC79" dengan pembelian 3 kotak anda mendapatkan potongan diskaun RM 48 dan penghantaran percuma sekiranya menggunakan kod "JEANC219"   


Maklumat lanjut dan rujukan sila layari 

Facebook Page:  http://facebook.com/jeancmalaysia

Instagram:  http://instagram.com/jeancmalaysia

You Might Also Like

0 comments

Komen yang membina sangat dihargai. Terima kasih bagi yang meninggalkan komen dan membaca penulisan blog ini.