PG Mall Platform Shopping Online Top 3 Di Malaysia

Assalamualaikum dan Salam sejahtera kalian semua. Moga anda semua dalam keadaan sihat ceria selalu. Nowadays busy betul husniey bekerja part...

Assalamualaikum dan Salam sejahtera kalian semua. Moga anda semua dalam keadaan sihat ceria selalu. Nowadays busy betul husniey bekerja part time, kadang tak ada masa nak pergi beli belah barang keperluan rumah. Peluang yang ada dan lebih selamat dan lebih jimat ialah; shopping online. Pernah dengar tentang PG Mall? Jom husniey kenalkan tentang PG Mall.


Apakah PG Mall?


PG Mall merupakan salah satu platform online untuk anda membeli belah yang terdapat di Malaysia yang telah wujud sejak tahun 2017. Untuk pengetahuan anda PG Mall adalah top 1 E-commerce. Husniey mula mengetahui tentang platform shopping PG mall ni dari tuan suami. Katanya "ohh PG Mall ni bukan macam public gold tu kan, jual beli emas". Ya kawan-kawan, betullah dalam aplikasi PG Mall turut terdapat jualan beli emas. Harga sangat berpatutan, paling best bila dapat pelbagai tawaran menarik. 




Menariknya lagi, PG Mall disenaraikan dalam i-price, sebagai top 1 E-Commerce. Boleh rujuk sini ye; untuk kepastian (https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/). Selain itu seperti mana website beli belah yang lain juga. PG Mall antara 3 pasar dalam talian yang paling banyak dikunjungi di Malaysia. Berdasarkan laporan suku ketiga 2019 iPrice, PG Mall berada di kedudukan 5 teratas untuk lawatan web bulanan tertinggi. 


Di antara pemain antarabangsa yang serupa, dan dapat naik ke kedudukan ketiga hanya dalam 6 bulan dengan peningkatan yang mengagumkan sebanyak 812,400 jumlah pelawat, sehingga 1,688,500 jumlah pelawat web sememangnya pencapaian yang dapat dibanggakan, ianya juga kerana merupakan platform beli belah tempatan. Hebat! 


Rujukan: https://www.businesstoday.com.my/2020/06/16/pg-mall-among-top-3-most-visited-online-marketplaces-in-malaysia/


PG Mall turut mesra pengguna tau, mempunyai banyak pilihan kaedah pembayaran ketika beli belah. Tidak dilupakan korang juga boleh menggunakan kaedah pembayaran E-Wallet contohnya seperti Boost, Grab Pay, Touch N Go dan lain-lain payment gateaway. Syoklah kan ~




Payweek Bonanza; tudia ada voucher kena lekas tebus ni! 
Free Shipping gais, klik untuk tebus ~ 


Minggu Gaji Kan, Jom Shopping!

Sekarang kan tengah minggu gaji, mesti korang tercari-cari pelbagai jenis barang keperluan diri dan keperluan rumah. Husniey duk fikir lama dah ni, nekad nak juga tukar vacuum baru kebetulan vacuum lama tu dah 'sakit tua', haha. So tengoklah tadi dekat PG Mall. 



Suka tengok jenis cordless vacuum ni nampak macam senang je nak gunakan tak perlu sambung wayar panjang-panjang lagi dah. See, siap ada waranti selama dua tahun. Harga berpatutan berbanding dekat platform lain. Yeayy! Tak sabar nak sambar cordless vacuum di PG Mall. Jomlah korang kita pakat serbu PG Mall. Selain itu, ada juga benda lain yang husniey duk berkenan, tapI kita add to favorites jelah dulu. Niat dihati nak simpan banyak-banyak emas, sikit sikit lelama jadi bukit kan. Yang perempuan mesti faham kan, selain minat ia juga merupakan simpanan untuk masa sesak. Eh tibe cerita pasal emas pulak. Korang pergi lah tengok kat PG mall tu ye, ada kedai PG Jewel rambang mata weh! 😆


Untuk maklumat lanjut sila rujuk di bawah:

Website: PG Mall
Facebook: PG Mall Malaysia
Instagram: PGMall.my


#PGMall #onlineshopping #shopping 
#MalaysiaNo1ecommerceplatform 
#ecommerceplatform #Shopnow 
#Shoponline #FreeShipping #PGMallxIprice


You Might Also Like

1 comments

Komen yang membina sangat dihargai. Terima kasih bagi yang meninggalkan komen dan membaca penulisan blog ini.