TANDA DIRI ADA GANGGUAN JIN KETIKA TIDUR - Husniey Husain

01 November 2017

TANDA DIRI ADA GANGGUAN JIN KETIKA TIDUR



Sekiranya lebih dari 5 tanda dibawah dan mengalaminya lebih 1 minggu berturut, dan dituruti dengan rasa berat untuk beribadah pada siangnya, mungkin anda diganggu..

1. Susah tidur malam, kecuali setelah lama/ bersusah payah
2. Susah bangun, iaitu ketika berniat melakukan ibadah – ibadah yang diinginkan.
3. Cemas, sering terbangun pada waktu malam
4. Mimpi buruk, mimpi melihat sesuatu yang mengancam lalu ingin menjerit minta pertolongan tetapi tidak berdaya.
5. Mimpi melihat berbagai binatang seperti : kucing, anjing, tikus, unta, kuda, monyet, serigala, harimau, ular, buaya dan serangga berbisa

6. Tertawa, menangis, menjerit,  pada waktu tidur
7. Merintih pada saat tidur
8. Mimpi seolah-olah jatuh dari tempat yang sangat tinggi

9. Berdiri dan berjalan dalam keadaan tidur dan tanpa kesadaran
10. Mimpi berada di kawasan perkuburan, didalam kuburan, tempat sampah atau jalan yang mengerikan

11. Mimpi melihat orang aneh contoh sangat tinggi ,sangat pendek , sangat putih, sangat hitam.
12. Mimpi sangat menyeramkan/melihat hantu





15 comments:

  1. Banyak tanda yang sebenarnya kadang-kadang kita tak tahu terkena gangguan jin seperti yang Husniey bagitau kat atas...

    ReplyDelete
  2. Semoga kita dijauhkan dr perkara sedemikian. Amin.

    ReplyDelete
  3. sebagai pendinding diri.Elok juga dengan membaca ayat quran sentiasa.Dan wudu sebelum tidur.Mudah mudahan kita semua tak menjadi mangsa syaitan nirrojim.Benda benda tu akan memasuki tubuh badan kita semasa kita tidur. wallahualam

    ReplyDelete
  4. Pastikan berwhuduk dan baca doa sebelum tidur...moga terhindar dari gangguan ini.

    ReplyDelete
  5. Nauzubillah mohon dilindungi dari gangguan ghaib

    ReplyDelete
  6. saya susah tidur malam sekarang ni tapi inshaAllah bukan karna gangguan benda tu. huhu (tapi gangguan internet dan drama-drama)

    ReplyDelete
  7. fuhh nasib takde cuma susah nak bangun je sebab mengantuk sangat

    ReplyDelete
  8. ayoo, lately ni susah tdo. kenapakah yaaa. minta dijauhkan

    ReplyDelete
  9. smga kita semua dijauhkan dri gangguan jin .

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah, Mai jarang mimpi. tidur lena sungguh2, haha

    ReplyDelete
  11. Sis JM mimpi d kejar org jahat

    ReplyDelete
  12. Minta dijauhkan lah.. tapi rasanya sampai sekarang tidur kita lena je. Letak je kepala terus hilang hikhik

    ReplyDelete

Komen yang membina sangat dihargai

Terima kasih bagi yang meninggalkan komen dan blogwalking

INSTAGRAM

CARI PENGINAPAN

Booking.com