Rasai Perbezaan Kulit Wajah dengan DR.Beau Vitamin E Serum - Husniey Husain

Monday, 28 May 2018

Rasai Perbezaan Kulit Wajah dengan DR.Beau Vitamin E Serum



DR.BEAU  VITAMIN E 100% SEMULAJADI
Assalamualaikum. Salam Ramadan buat semua :) 
Ya Allah pejam celik kejap je kan dah nak raya tak lama lagi. Mesti anda semua nak tampil cantik depan kaum keluarga, saudara mara yang dah lama tak bersua muka kan? 
Mari husniey kenalkan produk yang sedang hangat diperkatakan mampu merawat kulit muka yang bermasalah. Husniey pun baru sahaja seminggu mencubanya nampaknya kesan positif bila mengunakan Dr Beau ni. Apakah Dr Beau ni? Ia adalah serum untuk menjaga dan merawat kulit menampakkan kesan dalam masa 24 jam tau


BAHAN UTAMA DI DALAM PRODUK DR BEAU VITAMIN E SERUM 🌼

1. Minyak Argan oil
2. Minyak Gandum
3. Minyak Badam
4. Minyak Apricot
5. Minyak Primrose


Masih tercari - cari lagi serum parut paling tepat? Ramai dah berkenan dengan Dr.Beau serum yang diyakini boleh merawat pelbagai masalah pada kulit wajah:

🍃parut
🍃kulit berminyak/kering
🍃jerawat /jeragat
🍃biji kolestrol
🍃anti penuaan/anti kulit kedut

- Lebam bawah mata
- Kulit berminyak
- Pori terbuka
- Kulit kering dan kusam
- Masalah ekzema
- Bintik hitam




KESAN PENGGUNAAN DR.BEAU 🌼

 24 Jam - Jerawat kering
   7 Hari  - Parut pudar
21 Hari  -  Kulit sekata

CARA PENGGUNAAN

1. Tarik hujung kapsul
2. Titis ke atas bahagian muka
3. Sapu rata sehingga meresap ke lapisan dalam kulit
4. Beri perhatian lebih dan sedikit urutan pada bahagian kulit yang bermasalah;
Seperti bawah mata/parut dan lain lain


Untuk cara penggunaan, boleh rujuk pada video yang husniey selitkan ini 

PANTANG PENGGUNAAN 🌼

 Jangan skip penggunaan sehingga berkesan.
cuci tangan dan muka sebelum sapuan Dr.beau dilakukan

ANTARA TESTIMONI PENGGUNA DR BEAU SERUM

kulit makin flawless

Parut jerawat makin pudar, muka rasa lembut je 

TESTIMONI 1

"Saya hampir berputus asa mencari produk yang boleh menghilangkan jeragat di muka. Semuanya tidak berkesan. Pernah saya cuba satu produk ni, memang menjadi betul tapi sayang tak lama lepas tu muka saya berubah lebih teruk akibat merkuri. Saya betul betul serik, sampailah saya diperkenalkan dengan Dr Beau. Tak sampai 3 minggu kulit saya pulih sepenuhnya. Saya kini kelihatan jauh lebih muda dan kulit makin tegang berbanding dulu."


TESTIMONI 2
"Saya ni jenis yang suka bersolek. Sesuai dengan kerja saya yang memerlukan penampilan kemas. Saya pilih Dr Beau untuk melindungi kulit dari bahan kimia yang boleh membuatkan kulit saya rosak. Sekarang kulit saya semakin halus dan sihat."

>> More testimoni penggunaan Dr Beau Serum << klik disini ya

Testimoni sendiri
Nampak sahaja macam kecil pada mata kasar tapi hebat jugaklah penangan Dr Beau ni. 
Bangun pagi kulit husniey terasa lembut, tegang dan tak berminyak dah. Parut jerawat semakin pudar. Memang bestlahh. Bau ia pun menyenangkan. Pendek kata muka husniey rasa selesa dan ringan. Moga cepatlah sembuh parut degil kat muka ni tak sabar nak tampil lawa dan flawless di hari raya! Heee☺️

Kenapa perlu mendapatkan Dr Beau Vitamin E Serum n?
Husniey suka ia wangi dan tak melekit, walaupun ia sejenis serum yang digabungkan bersama minyak semulajadi. Serius best! 

Dijamin Selamat Digunakan Oleh KKM & BPFK NOT170502921K. Hampir 15K botol terjual setiap hari dan dijalankan 
Proses Penyulingan Molekul & Pengektrakan Superkritikal



HARGA DR BEAU VITAMIN E SERUM

Normal Price RM 119 (30 softgels)


MAKLUMAT LANJUT SILA LAYARI


WHATSAPP: 012-649 3639

INSTAGRAM: drbeau_official

FACEBOOK: Dr Beau Malaysia

WEBSITE: www.drbeau.com

8 comments:

  1. wahhh,, makin cantik la husniey lagipun banyak testimoni dah tu

    ReplyDelete
  2. mkn comey husniey kita pah ni..:)

    ReplyDelete
  3. menarik baca testimonialnya!

    ReplyDelete
  4. Nampak menarik produk ni Husniey. Bahan-bahan dia pun memang baik untuk kulit. Berseri-seri lah Husniey raya nanti :)

    ReplyDelete
  5. perhh nanti raya kulit comel comel semua ya ^^

    ReplyDelete
  6. bagus semua bahan yang ada dalam produk ni

    ReplyDelete

Komen yang membina sangat dihargai.
Terima kasih bagi yang meninggalkan komen dan membaca penulisan saya. InsyaAlla, akan saya kunjungi blog anda semula.

INSTAGRAM

CARI PENGINAPAN

Booking.com