Rutin Harian Bersama Aqua Whitening Cream Memastikan Kulit Wajah Sentiasa Sihat

Rutin Harian Bersama Aqua Whitening Cream Memastikan Kulit Sihat Bermaya - Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Seperti mana kita sedia...


Rutin Harian Bersama Aqua Whitening Cream Memastikan Kulit Sihat Bermaya -Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Seperti mana kita sedia maklum bahawa zaman sekarang penjagaan kulit wajah menjadi perkara utama bagi memastikan diri kita sentiasa tampil yakin dalam menghadapi rakan-rakan di tempat kerja dan buatkan orang sekeliling selesa berkomunikasi dengan kita. 

My all time favourite moisturizer cream. Always bring together  

Ya benar, cantik itu subjektif. Pada pendapat husniey yang penting adalah kulit kita kekal sihat dan semakin positif dan kekal bermaya. Setelah kita usahakan untuk teruskan menjaga rutin harian bagi kulit wajah pasti kita akan rasa semakin tenang, ceria.

Aqua Whitening Cream By Hansaegee Nature Sebagai Rutin Harian

Sebahagian kenalan tahu husniey menetap di Kuala Terengganu, bulan Mac merupakan cuaca panas terik dan musim lawa untuk ke pulau. Apatah lagi ke Melaka yang cuacanya panas sepanjang tahun. Stay di homestay tepi pantai sambil menikmati keindahan Selat Melaka (sumber: Ibusyurga.blogspot.com). Oh ya, bukan setakat pulau kalau datang Terengganu kalau ke pantai je pun dah boleh buat kulit korang sunburn jika tak dijaga dengan betul. 


Mujurlah ada Aqua Whitening Cream jadi sebagai penyelamat bagi husniey. Tak pernah lupa apply krim ini sebelum keluar rumah. Biasanya lepas mandi sebelum mula makeup memang akan sapukan pada seluruh wajah. Alhamdulilah memang nampak smooth, makeup langsung tak bercapuk. Paling suka sebab Aqua Whitening Cream ini cepat menyerap ke dalam kulit. Ia jenis aqua, tidak seperti krim lain yang rata-ratanya bila husniey pakai akan rasa melekit. Jatuh cinta tiapkali menggunakan produk dari Hansaegee Nature ini.


Orang yang berkulit kering sangat sesuai pakai ini tekstur kulit anda akan nampak lebih lembut dan permukaan kulit pasti tidak lagi kasar. Sebelum tidur pula husniey akan mencuci muka dan apply toner, dan tidak lupa sekali lagi menyapu rata Aqua Whitening Cream pada seluruh wajah dan kawasan leher siang & malam hari (info - Nikmatterbaik)

Aqua Whitening Cream ini memang wajib dibawa kemana saja husniey pergi :)

Bangun pagi rasa selesa je bila sentuh kulit muka. Nak travel, nak keluar jalan jalan ke negara dengan iklim sejuk & juga panas, sebelum makeup semua aktiviti husniey lakukan takkan lupa gunakan krim dari Hansaegee Nature ini. Semoga 2019 ini kulit kita makin cantik sedap mata memandang, barulah meningkat confident level rasa happy nak berhadapan dengan rakan-rakan sekerja dan orang sekeliling. 

Bahan Terbaik Berfungsi Melembap dan Merawat Kulit Kering, Sunburn, Redness

  • Sesuai untuk semua jenis kulit (Oily, Dry, Combination Skin) 
  • Kegunaan: Di Wajah dan Leher 
  • Jenis Krim: Water Drop Based Cream
  • Saiz: 50 ml 
Menariknya krim ini punyai banyak fungsi disebabkan menggunakan bahan semulajadi yang terdapat di dalamnya. Bukan sahaja melembapkan sekaligus dapat merawat kulit kering, parut gelap dan kulit yang kemerahan akibat sensitive dengan cuaca panas. 

Sentiasa dibawa bersama, mudah dibawa kemana-mana. Saiz tak terlalu besar.
Packaging yang tahan lasak

Sapu je akan keluar Waterdrop effect. Tak melekit pun. 

Antara bahan yang terdapat di dalam Aqua Whitening Cream ialah Camelia Japonica Seed Oil yang berfungsi dalam merawat kulit kering, dan bahan ini menjadi kandungan utama. Popular sejak dahulu kala dijadikan sebagai pelembap sebabnya ia mudah menyerap ke dalam kulit, secepat air. Mengatasi kulit meradang seperti masalah jerawat, kulit kering, garis-garis halus dan kulit kasar. So ia memang bahan semulajadi yang diyakini. 


Love the texture! Sejuk je bila dap dapp kat muka


Bahan kedua terkandung di dalam pelembap ini juga ialah Niacinamide, ia bertindak untuk membaiki tona kulit tidak sekata, mengekalkan kelembapan pada kulit, atasi parut gelap dan lain-lain. 


Review Setelah Dua Bulan Menggunakan Krim Pelembap by Hansaegee Nature

Jujurnya husniey ingin berkongsi disini bahawa really in love with this cream. Dari teksturnya, fungsinya, perubahan yang husniey alami setelah dua bulan menggunakannya. Oh ya, untuk makluman ini merupakan  botol kedua sudah husniey gunakan. Satu botol tu bertahan hampir sebulan lebih. Suka betul pada kesan water drop yang hadir bila kita mula sapu pada kulit. Krim ini cepat menyerap dan tidak melekit. Kulit husniey pun makin positif perubahannya. Tampil lebih yakin bila jumpa sanak saudara, rakan-rakan. Kalau dulu malu rasanya nak berjumpa rakan-rakan jika diajak hangout yelah masa tu kulit penuh cela. 

Seminggu penggunaan vs dua bulan 


Sekarang dah tak perlu risau lagi bila konsisten menggunakan Aqua Whitening Cream. Ya Allah, suka betul bila parut makin pudar dan kulit lebih lembap. Dulu pakai bedak tebal pun masih nampak kulit menggerutu. 

Maklumat lanjut sila rujuk dan layari di bawah:

🍁Company name: Hansaegee Nature 
🍁Website: www.hansaegee.com/shop

You Might Also Like

5 comments

  1. Bagusnya.Bagi Kak PC tak kiralah apa pun produknya..untuk apa kegunaannya silakan kerana iannya usaha untuk melindungi atau merawatkan Husniey.Ditambah dengan cuaca sekarang..

    ReplyDelete
  2. wah bagusnya kulit mama ni selalu kering bila bangun tido mungkin sebab aircond

    ReplyDelete
  3. memang nampak berbeza bila jumpa husniey hr tu.

    ReplyDelete
  4. Lately Sis pun suka dengan beauty products..
    Bila muka bermasalah macam-macam Sis guna terus jatuh cinta untuk cuba itu ini..

    ReplyDelete

Komen yang membina sangat dihargai. Terima kasih bagi yang meninggalkan komen dan membaca penulisan blog ini.