Anggun Srikandi - Minuman Kesihatan Wanita Dengan Ramuan Herba Terpilih

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kalian semua. Moga sihat dan ceria selalu ya. Your Body Deserves The Best | Cantik itu subjektif betul ...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kalian semua. Moga sihat dan ceria selalu ya. Your Body Deserves The Best | Cantik itu subjektif betul bukan? Wanita Cantik boleh dijumpai dimana-mana, sebab ia subjektif? Tetapi ramai antara kita mesti sukar nak jumpa Wanita Anggun. Sebabnya wanita anggun ini selalu punya aura yang unik. Luar dalam cantik, bersama keperibadian.


Nah mari husniey memperkenalkan minuman kesihatan istimewa untuk wanita, husniey tengah consume hampir dua minggu lebih. Sesuai untuk wanita seawal usia 12 tahun. Produk Anggun Srikandi - Pesona Alami ini dirumuskan khas dari bahan-bahan yang bermutu tinggi dan dari ramuan yang hebat (bahan semulajadi).

♥️ Gabungan bahan alami serta makanan sunnah yang terdapat di dalamnya;
Delima, Madu, Kurma, Sireh, Kunyit, Manjakani, Temu Kunci, Pegaga, Serapat, Kucing Galak, Ketumbar, Asam Jawa.


♥️ Khasiat Anggun Srikandi Untuk Wanita:

Membekalkan tenaga untuk aktiviti seharian, Membantu mengurangkan keputihan, mengurangkan bau badan, melancarkan peredaran darah, mengurangkan kadar kolestrol dan lemak, mengecutkan peranakan selepas bersalin, mengurangkan panas badan, serta gabungan bahan yang mengandungi: antiseptik, antiflamasi, dan antioksidan.


Minuman kesihatan ini berfungsi meningkatkan kesihatan dalaman wanita, menyerlah keanggunan, serta membekalkan tenaga. Paling penting ia lulus KKM, nombor rujukan permohonan: (080618/06/022). Anggun Srikandi ini pengasasnya sebelum ini telah pun menghasilkan secara homemade  (dibotolkan) sejak tahun 1999 dan ia kini transformasi dalam bentuk sachet. Haa sudah 20 tahun! Bersaiz 15 ml, sekotak mempunyai 15 sachet.

Cara Pengambilan #AnggunSrikandi

Diambil cuma satu sachet sehari selepas sarapan @ sebelum tidur bersama 240 ml air kosong. Digalakkan minum sebelum haid untuk melancarkan, dan selepas haid untuk membersihkan rahim.


Tidak digalakkan untuk ibu mengandung atau dalam pantang. Baik untuk diamalkan selepas pantang bagi membantu membanyakkan susu dan membersihkan rahim.


Nota: jarakkan tempoh pengambilan dengan kopi dan teh. Satu jam dah okay.

Review Jujur Dari Husniey;

Pertamanya, husniey nak highlight disini yang husniey dah jatuh suka pada rasanya ia sedap betul. Bila telannya rasa masam, manis dan ada sedikit bijian begitu. Maklumlah banyak gabungan dari bahan semulajadi. Rasa premium. Selalunya kalau amalkan collagen ke, tak pernah jumpa rasa macam tu. Premium quality kan so lainlah sedikit rasanya 😍


Keduanya, cara nak consume Anggun Srikandi ini mudah. Sesuai untuk wanita sibuk yang ingin tampil cergas dan sihat dalamannya. Tak perlu bancuh lagi dah, buka 1 sachet terus telan begitu saja. Selepas itu minum 240 ml air kosong.

Senang dibawa travel.. 😍

Ketiganya, husniey nak review tentang fungsinya yang melancarkan perjalanan darah, serta membekalkan tenaga untuk aktiviti harian. Bila amalkan Anggun Srikandi terasa makin bertenaga walaupun sedang berpuasa. Selalunya husniey ini jenis cepat letih tau 😂

Pengalaman lain pula, husniey bagi adik Balqis rasa satu sachet beberapa hari sebelum berpuasa haritu. Sebelum itu dia ada mention "eh aku tak period lagi ini. Rasa macam nak period, mungkin esok lusa kot". Sekali lepas dia minum baru beberapa jam selepasnya, terus datang haid.
Jadi betullah ia berfungsi melancarkan perjalanan darah. Bagus juga adik Balqis datang haid awal sebelum mula berpuasa, takdelah banyak hari nak kena gantikan puasa kan 😂


Anggun Srikandi kini turut mengalu-alukan individu yang ingin tambah income dengan menjadi agen atau dropship mereka. Keuntungan insyaAllah lumayan.

15 sachet / 15 ml 
Harga: RM 120 (SM) / RM 130 (SS)

Produk Oleh: 
Alam Nusa Ventures (002838420-X)
Hubungi: 017-3517481 / 017-3519354
Facebook Page: Anggun Srikandi
Instagram: anggunsrikandi_com

You Might Also Like

8 comments