Rindu Keindahan Pulau! - Husniey Husain

Thursday, 14 December 2017

Rindu Keindahan Pulau!


2017 ni ada beberapa pulau yang husniey lawati.. Pulau Kapas Terengganu 2 kali, 
Krabi Thailand, Pulau Pangkor Perak

Semua pulau cantik.. 
Ada keistimewaan masing masing

Disebabkan sekarang ni Disember ialah musim laut bergelora tak berapa comel untuk bermain main air laut, jadi haruslah perasaan rindu tu timbul.. 
Tak dapat nak ke pulau.. ๐Ÿ˜ญ

Belek gambar jelah buat hilang rindu

BACA SINI ENTRI BERKAITAN 

 MEMBELI TIKET PENERBANGAN MURAH WALAUPUN TIDAK PROMOSI 

Travel To Bagan Datuk, Perak 

Jalan Jalan Kuantan



Di Krabi (Januari 2017) 
Baca entri: Travel to Krabi 






Keindahan Pangkor Island 




Pulau Kapas Terengganu 
April May 2017 ๐ŸŒธ





See, cantik kan berkaca air tu





All about travelling 


10 comments:

  1. pulau kapas dok jejok lagi ni..tunggu pakej husney lah!hehe

    ReplyDelete
  2. Nok g pangkor tapi tak berkesempatan lagi. Pulau kapas menarik jugok tp dok berani nak naik speed boat sambil pegang syafi. Guane ni??? Jeles tgk gambar2 husniey ni.

    ReplyDelete
  3. hmmm lama sgt x jejak kaki kt pulau ni.

    ReplyDelete
  4. bestnyaaa. busyra suka ke pulau. sbb airnya tenang.. :)

    ReplyDelete
  5. Pulau2 yang sangat indah pantainya

    ReplyDelete
  6. Siqah suka pulau dan teringin nak ke Pulau Kapas. Insha Allah nanti2 nak pergi :)

    ReplyDelete
  7. jeles sungguh tgk org g traveling ni.Wishlist ! hahaa.smoga dpt gak g traveling suatu hri nnti.aamiin

    ReplyDelete
  8. Cuti sek dis 2017 x ke mana2 sbb kena buat on9 course iThink. Tp meme teringin nk ke pulau perhentian tu. X jauh pun dari rumah...

    ReplyDelete

Komen yang membina sangat dihargai.
Terima kasih bagi yang meninggalkan komen dan membaca penulisan saya. InsyaAlla, akan saya kunjungi blog anda semula.

INSTAGRAM

CARI PENGINAPAN

Booking.com