Serlahkan Kreativiti Custom Sendiri Hadiah Buat Yang Tersayang

- REKA CIPTA HADIAH MUDAH SECARA ONLINE DENGAN PRINTCIOUS -  Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kalian semua. Cerita pasal nak cari ...


- REKA CIPTA HADIAH MUDAH SECARA ONLINE DENGAN PRINTCIOUS - 

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kalian semua. Cerita pasal nak cari hadiah ini selalunya agak mencabar nak pilih hadiah. Mari husniey perkenalkan platform mudah untuk kita cipta hadiah buat orang penting dalam hidup kita. Mudah betul zaman sekarang semua benda hanya dihujung jari sahaja. Pernah dengar tak laman web Printcious? Memberi kita peluang untuk reka cipta sendiri hadiah, macam mana nak reka tu. Tak susah ke? Sangat mudah sebenarnya. Husniey pun baru tahu mudah rupanya menggunakan website Printcious ini.



Pilihan hadiah yang banyak disediakan seperti Bantal, Tshirt, Gelas, Puzzles, Button Badges, Fridge Magnet, Canvas, Apron dan lain-lain lagi hadiah yang menarik anda boleh pilih untuk custom letak gambar anda bersama orang tersayang. Terdapat pelbagai jenis tawaran hadiah untuk anda pilih, juga alatan design di dalam laman web Printcious ini sangat mudah digunakan, mari kita lihat sama-sama.

Nampak elok material t-shirt ini 

LANGKAH MUDAH DESIGN HADIAH ANDA DI PRINTICIOUS

Pertama sekali apabila dah masuk ke website www.printcious.com terus pilih jenis hadiah yang anda ingin deko dan cipta design. Anda bebas memilih apa saja jenis hadiah dan boleh customize mengikut kehendak dan kreativiti anda. Syok bukan masa inilah kita nak cuba tengok sejauh mana bakat terpendam.


~ Klik dsini Bagi Melihat Idea Lebih Menarik Pilihan Hadiah ~

Buat masa ini husniey berkenan dengan Button Badges, berniat nak taja button badges kepada kawan baik atau sepupu yang akan berkahwin. So sesuai sangatlah guna button badges untuk dipakaikan kepada Bridemaids. Sekarang ini kan trend kalau kahwin mesti ada ramai Bridemaids. Haa okay kan idea ini? Boleh dipakai ketika hari majlis kenduri kahwin



Keduanya, perlu pilih saiz button badges tersebut. Jangan lupa untuk tetapkan kuantiti yang diinginkan dan mulakan tunjukkan kreativiti anda cipta design tu Klik START DESIGNING. Pilih imej dari fail dalam telefon atau laptop, sambung dengan Facebook atau Instagram. Kalau tak nak letak gambar boleh skip cuba letak background dengan warna warna yang cantik. Tapi husniey suka background tu terus pilih gambar dari simpanan di telefon. 

Inilah yang dipaparkan ketika urusan upload photo dan edit teks. 

Kemudian anda boleh pilih tambah perkataan, ada beberapa jenis tulisan, styles dan warna serta saiz tulisan. Boleh juga kalau tak nak tambah ayat (jika ingin pamerkan gambar sahaja pada button badge tu). Ikut kreativiti memasinglah kan, yang mana menarik hati

Ini lah rupanya bila tambah teks. Pilihla tulisan yang cantik

Sekarang ada offer bagi harga button badge ini anda boleh dapat pada harga RM 11.80Haa kalau dah selesai letak gambar dan adjust teks. Jika dah puas hati terus KLIK DONE! 

Lepas Done, klik checkout. Nanti akan ada order summary.
Kod diskaun itu dah automatik

Senang bukan? Hanya beberapa langkah dah siap satu design untuk beri kepada rakan, keluarga, suami dan anak-anak. Geram sungguh lihat pilihan hadiah yang disediakan di Printcious ini. Husniey dah tak sabar lepas ni nak beri kejutan pada suami pula dengan hadiah yang direka sendiri. 

Harga magnet ni pun murah betul.
Berkualiti tinggi 

Rupa magnet bila dah siap edit. Comel sangat. Dah puashati tu terus add to cart. Senang je! 😍

Langkah terakhir sekali ialah buat pembayaran, pilih method pembayaran yang diinginkan. Jika ingin menikmati penghantaran percuma mudah je, berbelanjalah sehingga RM 60. So dapatlah penghantaran percuma 😍


Rujuk di gambar. Mudah saja. Penghantaran dijamin pantas. Yeayy apa tunggu lagi, jom sama sama reka sendiri hadiah untuk orang kita sayang di Printcious. 

Untuk maklumat lanjut sila layari 

You Might Also Like

12 comments

  1. comel tu ketagih bila buat..hahahah

    ReplyDelete
  2. Ana hari tu dah order FM, apron, tiles, bantal semua. Memang berbaloi.

    ReplyDelete
  3. FM dia xde koleksi lagi boleh buat ni hahaha

    ReplyDelete
  4. Lebih gembira dan menghargai kan Husniey bila boleh curahkan idea macam ni.

    ReplyDelete
  5. banyok kan pilihan dia. berbaloi.

    ReplyDelete
  6. Bila tengok semua dok update pasal printcious ni, terus rasa nak order lagi. Mohle kita sama2 husniey..

    ReplyDelete
  7. wah tentu lebih dihargai kalau dpt hadiah personalized mcm ni

    ReplyDelete
  8. mmg berbaloi dgn printcious ni.. menarik. :D

    ReplyDelete
  9. Dah 2kali order kat printcious.mudah dan cepat :)

    ReplyDelete
  10. dah buat..dah dapt ..tak revie lagi ni..hehee

    ReplyDelete
  11. aida lom pernah oder kat printcious lagi.
    bukan tak minat.
    lom ada time nak membelek :) hi hi hi hi...

    ReplyDelete

Komen yang membina sangat dihargai. Terima kasih bagi yang meninggalkan komen dan membaca penulisan blog ini.