All-You-Can-Eat D24 Durian McFlurry™ | Khabar Gembira Buat Pencinta Durian & Aiskrim - Husniey Husain

Monday, 16 July 2018

All-You-Can-Eat D24 Durian McFlurry™ | Khabar Gembira Buat Pencinta Durian & Aiskrim



Hai Assalamualaikum anda semua, apa khabar? Sihatkah? Husniey syak ramai di kalangan rakyat Malaysia sedang dijangkiti 'demam durian'. Moga sihat ya, banyakkan meminum air putih 😊


BERITA GEMBIRA BAGI PENCINTA DURIAN & PENCINTA AISKRIM 🎀

Jika anda tidak suka durian memang rugi besar, husniey nak kongsikan berita gembira untuk semua pencinta durian dan pencinta aiskrim di Malaysia. Anda semua boleh merasai dan menikmati aiskrim durian sepuasnya di seluruh cawangan McDonald’s di Malaysia. Sila ambil perhatian mengenai acara yang akan diadakan, rujuk maklumat yang tertera di bawah


D24 Durian McFlurry 👍


All-You-Can-Eat D24 Durian McFlurry™
 

🗓 Tarikh: 17 Julai 2018
📍Lokasi: Bertempat di semua restoran McDonald’s seluruh negara
📢 Sesi 1 akan diadakan pada pukul 3.00 - 4.00 petang. Manakala bagi sesi 2 akan diadakan pada pukul 5.00 - 6.00 petang.

Harga: RM10 (cas bagi dewasa dan kanak-kanak berumur 4 hingga 12 tahun), 
tiada cas dikenakan bagi yang berumur 3 tahun ke bawah 


Syok layan aiskrim d24 durian McFlurry, tak pandang kiri atau kanan

D24 Durian McFlurry - Very delicious!

Jika anda terliur sudah lama pada aiskrim durian ini, haa jangan lupa untuk mendapatkannya pada 17 Julai ini! RM 10 sebagai yuran pendaftaran adalah berbaloi kerana ia adalah Unlimited Refills. Yeay, boleh tambah banyak kali! 😍

Peringatan: Sila datang awal iaitu
30 minit sebelum bermulanya acara pada setiap sesi. 
Anda perlu mendaftarkan diri terlebih dahulu


Termaktub pada Terma dan Syarat: 
  • Terhad kepada 20 orang setiap sesi (First Come First Serve basis)
  • Tersedia di seluruh negara di semua restoran McDonald's di Malaysia.
  • Pendaftaran untuk 20 pelanggan pertama akan bermula pada 2.30 petang untuk Sesi 1 dan 4.30 petang untuk Sesi 2
  • Pendaftaran akan ditutup sebaik sahaja 20 pelanggan pertama membuat bayaran atau sejurus sahaja sesi bermula
  • Bayaran penuh mesti dibuat semasa pendaftaran
  • Pelanggan akan duduk di kawasan yang ditetapkan dan berhak untuk mengisi ulang Durian McFlurry tanpa had pada setiap sesi. Pengisian Durian McFlurry akan disampaikan oleh kakitangan McDonald's
  • Sah untuk makan di restoran sahaja
  • McDonald's Malaysia mempunyai hak untuk membatalkan promosi atau meminda terma dan syarat pada bila-bila masa tanpa notis terlebih dahulu
  • Harga adalah dalam Ringgit Malaysia dan termasuk GST 0%.

UNTUK MAKLUMAT LANJUT SILA LAYARI
Laman Sesawang: www.mcdonalds.com.my/

12 comments:

  1. takrasa lagi ni, mana tau esok rezeki dapat makan ni hehehe

    ReplyDelete
  2. sedap weih. sejuk tekok. pahtu sendawa ramai ramai

    ReplyDelete
  3. Apa lagi... cepat grab esok ye..hehehe

    ReplyDelete
  4. oh 20 org je per session ..sure rmi nk try tu utk yg blum try... dh bli ms awal kuar aritu time raya tp yg 2nd time mcd kuarkan ni tk seummmppphhhh ms yg 1st time dlu....yg 1st time dlu lg sodap rsnya..

    ReplyDelete
  5. terbaek.. follow sini. harap sudi follow blog ejulz jugak :)

    Jemput join segmen ejulz jika belum join :)
    https://ejulz.blogspot.com/2018/07/segmen-tambah-duit-dengan-kerja-partime_1.html

    ReplyDelete
  6. tak taw la sempat ke x nak g esok. balik keja da kul 5.huhu

    ReplyDelete
  7. Ingat tu, esok dah event ni. hehehe

    ReplyDelete
  8. kena datang awal ye..nanti door closed!! ngangaa nak makan buffet eskrim..haha

    ReplyDelete
  9. sedapp..tapi xleh repeat...huhu

    ReplyDelete
  10. Husniey ada join ke ritu ? hehe.. CT xleh la kot banyak2 makan gitu muak gak. stakat ritu beli 3 kali je..

    ReplyDelete

Komen yang membina sangat dihargai.
Terima kasih bagi yang meninggalkan komen dan membaca penulisan saya. InsyaAllah, akan saya kunjungi blog anda semula.

INSTAGRAM

CARI PENGINAPAN

Booking.com