TERBARU SAFI EXPERT SOLUTION MEMBANTU WANITA MASA KINI RAWAT KULIT WAJAH

Keyakinan diri adalah kunci utama bagi golongan wanita untuk menjalankan tugasan seharian dengan lebih berkualiti dan semangat. Bagi golon...


Keyakinan diri adalah kunci utama bagi golongan wanita untuk menjalankan tugasan seharian dengan lebih berkualiti dan semangat. Bagi golongan wanita rata-ratanya mesti mementingkan rupa paras dalam rutin harian, pasti ada dikalangan wanita yang tidak yakin diri apabila timbul masalah pada kulit wajah bermasalah.
Kini usah risau lagi kerana dengan adanya produk terbaru Safi Expert Solution bagi membantu menyelesaikan penjagaan kulit wajah yang terbaik.



Safi Expert Solution Dengan Teknologi DN Age 

Anda tak perlu risau dengan hadirnya produk Safi Expert Solution hal ini kerana ia dapat memudarkan bintik bintik hitam pada kulit wajah yang mengambil masa 2 minggu.


Intensive Ampoule diformulasikan dengan bahan aktif DN Age Teknologi, terbaiknya kombinasi bagi produk ini ia dapat menembusi hingga ke dalam lapisan kulit bagi menghilangkan kesan bintik-bintik gelap pada kulit, mengekalkan kelembapan kulit, memperbaharui keseluruhan kulit, serta membantu merawat sel kulit akibat penuaan (kulit akan kelihatan lebih awet muda) Terbukti berkesan dalam masa cuma dua minggu. Diuji secara klinikal tau.


Baca sini juga artikel best;



Intensive Ampoules
  • 85.7 % Mengurangkan bintik gelap
  • 100% Memperbaharui kulit.
  •  100 % Menganjalkan
  • 91.7% Mencerahkan kulit
  • 100% Memperbaharui tona kulit wajah. Tanpa alcohol , paraben , silicon

Cara Menggunakan Intensive Ampoule:

Anda dicadangkan menggunakan sebanyak dua kali sehari pada waktu pagi dan malam semasa selepas rutin membersihkan muka.

Langkah Menggunakan Renewal Hydra Complex

Titikkan amaun yang dikehendaki. Sapu lembut pada permukaan kulit wajah sehingga ia serap sekata pada kulit. Seterusnya baru anda apply langkah kedua iaitu menggunakan Supreme Anti Spots Complex. Sapu pada muka dengan jari gerakkan ke atas

Kulit Lembap Dengan Milk Drop Serum | Anti Dehydrated Skin 

Haaa ini pun keluaran terbaru yang hadir sama ini ialah Milk Drop Serum yang membantu anda yang mempunyai masalah kulit kering dan sering terdedah dengan matahari. Kulit kita akan terkesan bila dengan suasana sekeliling yang kurang baik seperti kualiti udara persekitaran yang teruk dengan terdedah dengan asap kenderaan dan lain-lain.


Untuk pengetahuan anda Milk Drop Serum ini NMF Activator Technology & Ultra Micro  Hyaluronic Acid untuk mengaktifkan kelembapan kulit. Husniey suka pada serum ini teksturnya ringan je, paling suka tengok ada keluar milk drop bila ratakan pada kulit. Milk drop itulah yang membuatkan kulit kita kekal lembap, dan teksturnya cepat menyerap hingga ke dalam kulit. Bau juga sangat wangi! Ia turut diuji secara klinikal.



 21.93% Mempercepat pembaikan kulit
 25% Keanjalan kulit
9.8% Ketumpatan gentian kulit

Cara Menggunakan Milk Drop Serum

Seperti biasa pastikan kulit wajah anda sudah dicuci dengan cleanser dengan bersihnya. Kemudian apply Milk Drop Serum pada seluruh muka dan leher. Langkah kedua, urut lembut pada permukaan wajah sehingga keluar titisan susu. Bila dah hadir titisan susu itu dap dap pada muka sehingga ia sepenuhnya menyerap.

Akhir kata, husniey suka pada keluaran terbaru Safi Expert Solution ni. Memang terbaik untuk membantu anda dalam menyelesaikan masalah kulit wajah. Berita baik untuk anda, kini boleh mendapatkan produk terbaru Safi Expert Solution ini di drug store seperti Watson. Boleh dapatkan dengan harga promosi tau.  
PURCHASE ANY SAFI EXPERT SOLUTION ENJOY RM5 OFF!


Promo codes: SAFIESRM5

Promo Duration: 02.04.2019 - 29.04.2019

Beli secara online di Watson: http://bit.ly/2uzM8SI 

You Might Also Like

10 comments

  1. wow..memang nampk perubahan wajah sis, saya pengguna setia barangan safi, dan selepas ini nak cuba serum yang u kongsikan, harap harganya berbaloi dan berpatutan..hehehe...eh, done follow u sis)

    ReplyDelete
  2. mmg berksan..kita pun guna..:)

    ReplyDelete
  3. Kak PC kalau boleh nak cuba jugalah Husniey..cuma belum berkesempatan mencari.

    ReplyDelete
  4. best serum ni. smooth je. wow nampak ketara perbezaan tu

    ReplyDelete
  5. brand yg boleh dipercayai ni

    ReplyDelete
  6. Seronoknya tengok hasil dia. ni yg nak mencuba juga ni. ^^

    ReplyDelete
  7. Macam nak try je ni. Sbb brand safi mmg x dinafikan kbrkesanan dia kan

    ReplyDelete
  8. wahhh... nampak perubahan sebelum dan selepas pakai tu

    ReplyDelete
  9. Ana suka pakai serum dia. Wangi dan lembut dekat kulit. Takde paraben lagi.

    ReplyDelete
  10. mcm nak try ni..baca comen semua kata bagus.klu harga mampu milik

    ReplyDelete

Komen yang membina sangat dihargai. Terima kasih bagi yang meninggalkan komen dan membaca penulisan blog ini.